Kubki termiczne - popularność i zastosowanie w reklamie firmy w zależności od kraju

Popularność kubków termicznych: jaki przekaz reklamowy będzie w USA, Kanadzie, Polsce, Chinach i Australii

Dzięki swoim właściwościom utrzymywania temperatury napojów, kubki termiczne zdobywają coraz większą popularność na całym świecie.

Dzisiaj, kubki termiczne to popularny gadżet reklamowy, ale najpierw to popularny przedmiot codziennego życia. Dzięki swoim wspaniałym właściwościom do utrzymania temperatury bardzo szybko zyskali na popularności wśród różnych grup wiekowych. Również nie ma znaczenia czy jesteś studentem emerytem czy też pracownikiem korporacji, kubek termiczny będzie wygodny dla każdego, kto chce cieszyć się ciepłym napojem w dowolnym miejscu i czasie.

A co zawodowo?

Zawodowo również kubki termiczne sprawdzają się doskonale, od budowlańców, przez kierowców po pracowników biurowych, każdy z nich doceni możliwość picia ciepłej kawy czy herbaty poza domem.

Natomiast intencję zyskania popularności kubków termicznych różnią się w zależności od Państwa i części świata. Oczywiście to warto wziąć pod uwagę podczas planowania kampanii reklamowej bo kubek termiczny będzie miał wpływ na przekaz reklamowy. Więc porównujmy dzisiejszym artykule jakie są warunki zyskania popularności kubków termicznych w Polsce, Chinach, USA i Kanadzie

Kubki termiczne w Polsce

W Polsce, jak generalnie i w całej Europie kubki termiczne zyskują na popularności ze względu na rosnącą świadomość ekologiczną oraz wygodę użytkowania.

Omówiono to tym, że kubki termiczne są przeznaczone do wielokrotnego użytkowania.

Wyobraźcie sobie że tylko jednej Coca-coli sprzedaje się dziennie 1.9mld opakowań(wg informacji coca-cola.co.uk). A za materiałami starbmag.com tylko w USA starbucks sprzedaje około 400 milionów porcji kawy dziennie.

I każdy taki zakup generuje odpady. Cały przemysł pracuje po to żeby sztućce były wykorzystane tylko 1 raz. Świadome ludzie którzy chcą dobra dla swoich dzieci, dbają o miejsce gdzie zamieszkują dbają o środowisko.

Więc po co zakup kawy czy Coca-coli w McDonald’s lub Starbucks ma być do jednorazowego kubku?

Wygodę użytkowania jednorazowych kubków nawet nie ma sensu porównywać z kubkami termicznymi

Możliwości utrzymania temperatury napoju oraz szczelności zamknięcia w papierowych kubkach brak od słowa wcale.

Z marketingowego punktu widzenia, planowanie kampanii marketingowej i umieszczenie komunikatu reklamowego na kubku termicznym w Polsce będzie mówić o świadomym podejściu do środowiska i dbaniu o wygodę człowieka w codziennym życiu.

W naszej ofercie są kubki termiczne które mogą jeszcze bardziej podkreślić ekologiczne podejście i przyjaźń do środowiska.

Kubki termiczne z bambusa

Kubki termiczne z bambusa to rodzaj kubków termicznych, które mają wewnętrzną warstwę stali nierdzewnej pokrytej warstwą bambusu. Takie kubki termiczne mają perfekcyjny wygląd, szczególnie po zdobieniu laserem. Kubek termiczny z logo firmy czy własnym napisem wygłąda wspaniałe. Zapraszamy do naszej oferty bambusowych kubków termicznych

Polska
USA i Kanada

Kubki termiczne w USA i Kanadzie

Kubki termiczne to hit w USA i Kanadzie gdzie są dużo regionów z chłodnym klimatem również to można stwierdzić o innych krajach z chłodnym klimatem.

Jeżeli dodać częste podróże obywateli to będą idealne warunki do zyskania popularności takich przedmiotów jak kubki termiczne.

Dołączenie gadżetów a same kubków termicznych do swoich kanałów reklamowych, pomoże podkreślić ważność i dbanie o partnera biznesowego lub stałego klienta.

W naszej ofercie mnóstwo modeli z dużą pojemnością kubku, z najwyższą klasą termiczną oraz modele leak-proof. Same takie modele kubków termicznych sprawdzają się w chłodnych klimatach i podczas długich podróży.

Kubki termiczne w Chiinach

W Chinach, przez długi czas, restrykcje związane z pandemią COVID-19 bardziej surowej surowe niż w innych krajach i zostały zniesione dopiero w grudniu 2022r.

Ludzie w Chinach szczególnie dotkliwie odczuwają kwestie związane z bezpieczeństwem i higieną osobistą.

W związku z tym, rzeczy do personalnego użytku, takie jak kubki termiczne, stały się jeszcze bardziej potrzebne, ponieważ pozwalają one na indywidualne korzystanie z napojów i zmniejszają ilość kontaktów z publicznie dostępnymi przedmiotami.

W Chinach włączenie do kampanii marketingowej upominków reklamowych takich jak kubki termiczne, będzie również miało przekaż reklamowy kojażony z bezpieczeństwem.

Chiny
Australia

Kubki termiczne w Australii

Na Australijskim kontynencie, kubki termiczne również są popularne i również często są wykorzystywane w reklamie. Natomiast przekaz reklamowy może podkreślić jak harmonię z naturą tak i również bezpieczeństwo człowieka. Odmiana tylko z uwagi na ciepły klimat kubki termiczne często są wykorzysytwne na utrzymania napoju w zimnej temperaturze.

Wniosek

Jak widzimy, kubki termiczne cieszą się popularnością na całym świecie. Więc, korzystanie z takich narzedzi w reklamie jak kubek termiczny z logo w jakości gadżeta biznesowego będzie dobrym wyborem niezależnie od geografii. Jednak przekaz reklamowy będzie nieco inny, w zależności od kraju. Polecamy do wyboru wspaniałych gadżetów dla firm jakimi są kubki termiczne.

Czy picie z kubka termicznego jest zdrowe?
Czy kubki termiczne są zdrowe i ekologiczne? Dowiedz się więcej o materiałach, higienie i wpływie na środowisko. Przeczytaj artykuł i zacznij świadomie korzystać z kubków termicznych!
Wybkieramy firmowe kubki termiczne - jak wybrać odpowiedni model?
Chcesz kupić kubek termiczny z nadrukiem? Poznaj najważniejsze czynniki, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu. Dowiedz się, jak wybrać kubek termiczny z nadrukiem na prezent czy dla firmy