Coraz więcej firm w ostatnim czasie chętnie inwestuje w rożnego rodzaju gadżety, które ozdobione są logo firmy. Tego typu produkty świetnie sprawdzają się na co dzień w zakładach pracy oraz są idealną reklamą usług, dzięki której można dotrzeć do wielu potencjalnych przyszłych klientów. Jakie gadżety reklamowe sprawdzają się w firmach najlepiej? W co warto zainwestować? Gdzie najlepiej zamawiać tego typu produkty? Na te oraz na wiele więcej innych pytań odpowiedzi poniżej.
Większość firm do tej pory inwestowało w Długopisy z grawerem. Można je było znaleźć w zakładach fryzjerskich, w zakładach kosmetycznych, w biurach, w kancelariach prawnych, a nawet w urzędach. Elegancki, stylowy długopis z wygrawerowanym logo firmy doskonale sprawdzał się w każdym miejscu, do którego przychodzą interesanci. Właściciele firm często dbają również o to, by pracownicy firm na co dzień również posługiwali się takimi firmowymi długopisami. Dzięki temu prestiż firmy znacznie wzrasta.
Kubki termiczne z logo konkretnej marki to nowość na rynku. Większość firm zaopatruje się w nie, gdy organizuje rożnego rodzaju szkolenia, eventy czy wyjazdy na targi. Taki asortyment świetnie się sprawdza zarówno u samych pracowników firmy, jak i jako gadżet prezentowy dla kontrahentów czy wspólników. Mnóstwo firm nawet jest w stanie sprezentować tego typu asortyment przyszłym potencjalnym klientom (właśnie np. na targach reklamowych), gdyż dzięki nim konkretne osoby są w stanie zainteresować się daną marką, a nawet po czasie wracają, by skorzystać z ich usług.
Ten gadżet zdecydowanie się sprawdzi u osób, które wykonują swoje obowiązki na komputerach. Właściciele firm często zamawiają większą ilość, by również móc nimi obdzielić nie tylko pracowników, ale i osoby, z którymi współpracowali, a także klientów. Wielu z nich nawet traktuje takie pendrive z logo jako dobrą reklamę, dzięki której można zachęcić odbiorcę do zapoznania się z ofertą danej marki. Na pendrive można umieścić zatem efektowne logo firmy, ciekawą grafikę, a także dane kontaktowe, by osoba, która go otrzyma, np.: na kursie lub szkoleniu, mogła się z daną firmą szybko i sprawnie skontaktować.
Zdecydowanie dobrym pomysłem jest postawić na sprawdzone, doświadczone firmy, które posiadają w swojej ofercie szereg rozmaitych gadżetów, które można w konkretny sposób spersonalizować. Jak to wygląda w praktyce? Właściciel firmy zgłasza się do takiego miejsca, w którym pracują sami specjaliści i to oni są w stanie na specjalne życzenie klienta stworzyć dany produkt o wyglądzie, który będzie współgrał z firmą zamawiającego. Fachowi projektanci w ciągu kilku dni tworzą projekt danego gadżetu zgodnie z sugestiami klienta, który wskazuje, jaki kolor ma mieć dany asortyment, jakie logo powinno zostać na nim umieszczone oraz jakie inne dane warto na nim zawrzeć, by potencjalny klient mógł szybko dotrzeć do konkretnych usług. Zazwyczaj po kilku dniach asortyment jest gotowy i zamówione gadżety reklamowe z nadrukiem trafiają do firmy.