Notesy reklamowe, personalizacja, notesy z logo

Pomimo postępu technologicznego, który niekiedy zaskakuje nas samych, wiele z dawnych narzędzi użytecznych w pracy biurowej nadal pozostaje w użyciu i nie zanosi się na to, iż w pełni zastąpimy je czymś ultranowoczesnym.

Gdy w latach dwutysięcznych firmy z kalifornijskiej Doliny Krzemowej obdarowały wszystkich uczniów z kilku szkół w swoim hrabstwie dotykowymi tabletami, po to by mogli oni notować wyłącznie za pomocą „nowoczesnych metod”, bardzo szybko okazało się, że spadają dramatycznie nie tylko umiejętności manualne młodzieży, lecz także zdolności kombinatorycznego myślenia i pamięć krótkotrwała.

Pisanie – powiedzą i neurolodzy, i socjologowie – jest mechanizmem, który uruchamia wiele procesów myślowych i mimo, że dość praco- i czasochłonne, jest bardzo pożyteczne.

Nie zapominajmy więc wyposażyć naszych pracowników w notesy reklamowe, notatniki-organizery czy kalendarze z nadrukiem! Komputery służbowe nie załatwią wszystkiego.
Notesy reklamowe – konwencjonalna procedura w każdej szanującej się firmie

Jeśli chcemy, by nasza firma była widoczna nie tylko na zewnątrz, ale także, by pracownicy czuli większą więź z miejscem pracy, nie wstydźmy się i nie miejmy większych oporów przed tzw. „brandingiem sprzętu”.

Innymi słowy oznacza to, iż od ubrań roboczych począwszy, poprzez sprzęt ciężki i flotę samochodów firmowych, a na zwykłych materiałach biurowych skończywszy, możemy wszystko oznaczyć logiem naszej firmy

Nie trzeba być specjalistą od brand-marketingu, by intuicyjnie wiedzieć, iż zwiększy to widoczność i rozpoznawalność naszej firmy na ulicy, wśród klientów, w tłumie innych marek.

Bardzo dobrym sposobem, by zaznaczyć swoją obecność są notesy reklamowe i wszystkie materiały piśmienne, na które niezwykle łatwo jest nałożyć wszelaki nadruk. Notes personalizowany - gadżet reklamowy, produkowany w całości pod konkretne zamówienie. Stąd notesy z nadrukiem i notesy z logo są najczęściej, obok kalendarzy, zamawianym „papierowym” gadżetem reklamowym w naszej firmach, która zajmuje się wsparciem marketingowym przedsiębiorstw, mających pomysł na wyróżnienie swej marki.

Notesy z logo – nie tylko zgrabny gadżet, lecz także użyteczny w pracy

Zazwyczaj traktujemy gadżety reklamowe po macoszemu, wydając na nie zbyt mało, a to błąd, bowiem dobra jakość będzie szła wraz z pieniędzmi wydanymi na np. notesy na zamówienie. By zarówno pracownik, jak i obdarowywany nimi potencjalny klient odczuł, że są to rzeczy porządne i wysokiej jakości, musimy na nie poświęcić więcej środków i uwagi w naszym planie marketingowym.

Dobrym sposobem na docenienie pracownika może być prezent, jaki stanowić będzie notes spersonalizowany.

Podobnie, jeśli tylko znamy naszego klienta i chcemy mu okazać wdzięczność za przywiązanie do marki, możemy gadżety reklamowe spersonalizować – notesy z logo firmy będą tu znakomitym podarunkiem.

Notesy z logo, lecz bez precyzyjnej personalizacji przydadzą się w trakcie kampanii marketingowej prowadzonej np. na targach branżowych, gdzie nasi pracownicy lub hostessy mogą rozdawać takie notesy reklamowe, by zwiększyć widoczność naszego stoiska i samej marki w świadomości klientów.

Nie zamawiajmy więc zwykłych, niewyróżniających się materiałów biurowych w hurtowniach lub sklepach papierniczych, tylko zamówmy notesy z nadrukiem, i w takiej oprawie graficznej, jaką sami wybierzemy i oczywiście, z naszymi znakami firmowymi.