Długopisy reklamowe z logo firmy

Jednym z tych narzędzi, które zaraz po wynalezieniu stało się niezastąpione z pewnością jest długopis.

Młodszy brat pióra - długopis

Historia powstania długopisu jest dość niecodzienna – pewien węgierski artysta i dziennikarz, tuż przed wybuchem II wojny światowej, skonstruował przyrząd do pisania, który w przeciwieństwie do pióra, sprawdzał się w prawie każdych warunkach atmosferycznych.

Z biegiem lat długopis zaczął coraz częściej zastępować pióro, a także stworzono jego różne odmiany, takie jak: żelowe, olejowe, zmazywalne oraz niezmazywalne.

Obecnie długopis to najbardziej popularny przyrząd piśmienniczy i wykorzystywany bywa nie tylko do wiadomych celów, ale również znakomicie nadaje się na prezent, szczególnie wtedy, gdy opakowany jest w eleganckie etui.

Od wielu lat są także wykorzystywane jako gadżety reklamowe znane jako długopisy reklamowe.

Długopisy gadżetem reklamowym

W celu zachęcenia potencjalnych klientów oraz zyskania nowych kontrahentów, firmy stosują różnego rodzaju chwyty marketingowe; najczęściej to prezentacja swoich produktów lub usług na wszechobecnych bilbordach, banerach oraz podświetlanych tablicach reklamowych. Nierzadkie są także reklamy w mediach oraz w prasie, ale jedną z najbardziej popularnych form jest stworzenie gadżetów reklamowych, ozdobionych logo firmy.

Długopisy z logo firmy

Wielu z nas w szufladach swoich biurek z pewnością posiada przeróżne drobne przedmioty użytkowe, otrzymane w trakcie eventów, promocji sklepowych czy prezentacji multimedialnych prowadzonych przez zaproszoną firmę.
Wśród licznej grupy smyczek, breloków czy pendrivów z pewnością znajdziemy długopisy reklamowe, które otrzymaliśmy w prezencie podczas wspomnianego udziału w swoistego rodzaju kampanii reklamowej.

Długopisy z logo, najczęściej są wykonane z wysokiej jakości materiałów, opakowane w eleganckie etui i posiada grawer lub nadruk reklamowy wykonany jedną z zaawansowanych technik tworzenia napisów oraz grafik na przedmiotach użytkowych i ozdobnych.

Firmowe długopisy

Gadżety typu "firmowe długopisy" bywa ofiarowan, kontrahentom biznesowym lub jako podstawowy gadżet firmowy.

Wręczanie długopisów reklamowych ma także na celu dotarcie do szerszego grona odbiorców - wszak długopisy stosowane są w każdej, wymagającej ich użycia sytuacji.

Podpisuje się nimi czeki, sporządza notatki, zakreśla ważne daty oraz pożycza innym osobom, które nie posiadają własnego przyboru piśmienniczego.

Dzięki takim sytuacjom, logo firmy umieszczone na długopisie ma szanse być dostrzeżone wśród wielu innych znaków firmowych.