Notesy z logo to uniwersalny i niezwykle praktyczny gadżet reklamowy, który sprawdzi się w bardzo wielu sytuacjach. Trzeba tylko dobrać odpowiedni kształt i zdecydować, jakie ma pełnić funkcje. Równie dobrze może to być duży kołonotatnik, który będzie noszony w torbie lub mieć formę praktycznego, niedużego bloczku, który umieścimy na biurku. Możesz również zdecydować o innych dodatkach. Od czego zacząć projekt naszego notesu?
Notesy firmowe zdecydowanie mogą mieć bardzo różne formy oraz wielkości. Wybierać można wśród najbardziej uniwersalnych, czyli np. A7, A6, A5 itp. W zależności od tego, na jaki się zdecydujemy, może on pełnić zupełnie inne funkcje. Np. mały format kwadratowego bloczku z klejonymi kartkami, który umieścimy na biurku, będzie służył do zapisywania krótkich informacji, które również nie wymagają długiego zapamiętywania. Większy notatnik trzymany w torebce lub szufladzie posłuży do notowania informacji, które mogą nam się jeszcze kiedyś przydać, dlatego lepiej je trzymać zanotowane.
Takie notesy mogą mieć formę zeszytu lub niedużego bloczku, który może także posiadać sztywną okładkę lub nie mieć jej w ogóle. O tym musisz zdecydować. Pamiętaj także, że ma to być praktyczny gadżet dla Twojego klienta, pomyśl, co może być dla niego najbardziej przydatne.
Kolorowe notesy z logo na pewno prezentują się bardzo ciekawie. Takie rozwiązanie na pewno sprawdzi się przede wszystkim w przypadku niedużych bloczków. Mogą mieć różne kolory kartek i najczęściej mają również gładkie wypełnienie. Jeśli chodzi o większe notesy firmowe to mogą mieć wypełnienie w linie, w kratkę lub również gładkie. Najczęściej są w kolorze białym, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Twój projekt wyróżniał się pod tym względem. Równie dobrze może być limonkowy lub błękitny.
Jest to bardzo istotna sprawa, ponieważ w ten sposób powstają notesy personalizowane i zupełnie wyjątkowe. Takie logo jak Twoje zapewne już się nie powtórzy. Zdecyduj więc nie tylko o tym, jakie informacje umieścić na kartkach, ale również, w którym miejscu. Może to być góra lub dół. Jeśli zdecydowałeś się na notes z okładką, to musisz również pomyśleć, jakie informacje zamieścisz w tym miejscu. Okładka to miejsce, gdzie można umieścić znacznie więcej wiadomości o Twojej firmie.
Dodatkową cechą, w jaką może być wyposażony nasz firmowy notes, jest znak wodny. Nie da się ukryć, że jest to cecha, która odróżnia go od innych tradycyjnych notatników i przykuwa uwagę. Zdecyduj, czy również chcesz go umieścić na swoim notesie.
Jeśli chcesz podarować swojemu kontrahentowi notes szczególnej jakości, to zdecydowanie można to uzyskać wyposażając go w elegancką okładkę. Notesy personalizowane z stylowych okładkach z ekologicznej skóry mogą posiadać oryginalny grawer, a w środku dodatkowe informacje, np. listę województw z numerami rejestracyjnymi, ważne telefony czy praktyczne mapy.