Grawer laserowy - jest to jedna z najtrwalszych metod znakowania gadżetów reklamowych. Logo naniesione metodą grawerowania zawsze jest jednobarwne, tu niestety nie ma możliwości wyboru koloru. Bo kolor jest uzależniony od materiału gadżeta.
[więcej na temat znakowania metodą - Grawerowanie laserowe] Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
BARREL RIGHT HANDED
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
BARREL LEFT HANDED
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
IN LINE WITH CLIP
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Tampondruk - metoda zaliczana do technik druku pośredniego. Metoda ta polega na nałożeniu farby za pomocą miękkiego stempl, który nazywany jest tamponem.
[więcej na temat znakowania metodą - Tampodruk] Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
BARREL RIGHT HANDED
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
BARREL LEFT HANDED
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Miejsce zdobienia
IN LINE WITH CLIP
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Nadruk tworzy się poprzez przetłoczenie farby na podłoże. Farbę rozprowadza się na matrycy, a tę przeciska się przez oczka bezpośrednio na gadżet. Sitodruk nie daje możliwości uzyskania przejść tonalnych czy też gradientów.
[więcej na temat znakowania metodą - Sitodruk] Miejsce zdobienia
LID SCREEN
Realizacja zamówienia z logo
do 5dni roboczych
Pobierz szablon zdobienia
Obrotowy długopis eko w bambusowym pudełku to wyjątkowy zestaw upominkowy na wiele okazji.
To niezwykle użyteczne i atrakcyjne wizualnie akcesorium, które sprawdzi się w użytkowaniu każdej, obdarowanej nim osoby.
Długopisy, ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, niewątpliwie perfekcyjnie będą pełniły rolę gadżetów reklamowych z logo czy nazwą danej firmy.
Tego typu gadżety mogą być wręczane klientom, kontrahentom, a nawet pracownikom. Sprawdzą się podczas targów branżowych czy szkoleń, jako podarunek dla potencjalnych klientów.