Torba na zakupy non-woven, pomarańczowa
Zdobądź torbę non-woven na zakupy - niezwykłą, ekologiczną i trwałą! Idealna jako gadżet reklamowy z nadrukiem twojego logo. Personalizuj i imponuj!
18:42 - 23.11.2024
prosimy o kontakt +48 (22) 486 35 00
3-7 dni
[więcej na temat znakowania metodą - Sitodruk]
[więcej na temat znakowania metodą - Termotransfer]
Torba na zakupy non-woven - Twój niezbędnik podczas każdych zakupów!
Wyobraź sobie sytuację, w której idziesz na sprawunki i potrzebujesz wygodnej, praktycznej i stylowej torby na zakupy, która świetnie sprawdzi się jako gadżet reklamowy. Zwłaszcza, że jesteś specjalistą od marketingu i wiesz, jak ważne jest stosowanie wysokiej jakości gadżetów firmowych! Dobrze trafiłeś - idealnym rozwiązaniem jest nasza Torba na zakupy non-woven, która po prostu zachwyca swoją funkcjonalnością i uniwersalnością! Zobacz sam!
Niezwykła tkanina non-woven sprawia, że torba jest trwała, a jednocześnie przyjazna środowisku
Non-woven to materiał, który zyskał ogromną popularność w branży gadżetów reklamowych, gdyż jest nie tylko bardzo wytrzymały, ale także przyjazny dla środowiska. Czym tak naprawdę jest non-woven? Jest to specjalna tkanina, która nie jest pleciona. Pozostaje jednocześnie lekka, ale stanowi trwałą i wygodną w dotyku torbę na zakupy.
pomarańczowy kolor torby to kolejny atut, który przyciąga wzrok. Niemniej jednak, nie zapomnijmy o najważniejszym - możliwości personalizacji. Bez wątpienia, każdy marketingowiec doceni opcje nadruku logo!
Cechy produktu, które warto poznać
- Wymiary torby: 37 x 10,8 x 30,2 cm
- Materiał: non-woven
- Kolor: pomarańczowy
- Logo printing options:S1 (sitodruk). Wymiar pola do nadruku logo 25 x 15. DTF3 (termotransfer cyfrowy 201-300cm2). Wymiar pola do nadruku logo 25 x 15.
Wybierz najlepszy sposób nadruku dla swojego logo
Zastanawiasz się, jaka metoda nadruku będzie najlepsza dla Twojego logo? Poznasz tu zalety i wady każdej z nich! Sitodruk, czyli klasyczna metoda nadruku polega na przenoszeniu wzoru na tkaniną za pomocą sita. To świetne rozwiązanie dla prostych wzorów, choć nieco uboższe w szczegóły. Nie można również uzyskać efektu gradientu, ale za to logo będzie wyraźne i trwałe. Jest to więc doskonały wybór dla klasycznych gadżetów reklamowych.
Druga opcja to termotransfer cyfrowy. To metoda stosowana w przypadku złożonych wzorów i zdjęć o dużej liczbie kolorów. Możliwe jest uzyskanie efektu gradientu, co daje niebywałą swobodę kreacji. Nie trzeba martwić się o efekt pixelizacji, gdyż wydruk jest wysokiej jakości. Co jednak musisz wiedzieć, to że metoda termotransferu może być mniej trwała niż sitodruk, a więc warto zastanowić się, na jakim etapie kampanii marketingowej będziesz wykorzystywać torbę non-woven.
Podsumowując...
Torba na zakupy non-woven to doskonały gadżet reklamowy i biznesowy, który sprawdzi się zarówno jako podarunek dla klientów, jak i wsparcie podczas różnorodnych akcji marketingowych. Dzięki możliwościom personalizacji, zyskasz oryginalny i atrakcyjny produkt, który wyróżni się na tle konkurencji. Nie zwlekaj więc i zamów już dziś swoje własne torby non woven z nadrukiem! Miłych zakupów!
Barwa pomarańczowa to tylko jedna z możliwości. W naszej ofercie znajdziesz również szereg innych kolorów torby na zakupy non-woven.
Kolor: | Pomarańczowy |
Materiał: | Non-woven |
Rozmiar: | 37 x 10,8 x 30,2 cm |
Dostępno na magazynie | 43szt. |
Data aktualizacji | 18:42 - 23.11.2024 |
Dostępność w ciągu 3-7 dni | 7szt. |
Następna dostawa | 15000szt. |